Saint Vincent i Grenadyny to wyspiarskie państwo leżące na Morzu Karaibskim, w archipelagu wysp Małych Antyli. Oprócz samej wyspy Saint Vincent państwo to obejmuje położoną na południe od niej północną część archipelagu Grenadyny (jego południowa część należy natomiast do Grenady). Saint Vincent i Grenadyny jest monarchią, wchodzącą w skład brytyjskiej Wspólnoty Narodów. Podstawą gospodarki jest rolnictwo i eksport produktów rolnych. Produkuje się przede wszystkim banany, ale także gałkę muszkatołową, bawełnę, kakao oraz bataty.

Saint Vincent nie jest sygnatariuszem żadnych umów o unikaniu podwójnego opodatkowania z żadnym krajem, a tym samym informacje o działalności handlowej tamtejszych spółek IBC nie są wymieniane. Saint Vincent nie ma wymagań co do ewidencjonowania lub ujawniania informacji na temat dyrektorów i udziałowców co zapewnia wysoką poufność.

Międzynarodowe Spółki Biznesowe IBC na Saint Vincent i Grenadynach są w całości zwolnione z podatku dochodowego. Na Saint Vincent i Grenadynach nie występuje również podatek od kapitałów pieniężnych, wypłaty dywidend ani sprzedaży udziałów. Registrar of Companies czyli lokalny urząd rejestracyjny wydaje spółkom IBC zaświadczenie gwarantujące zwolnienia podatkowe przez okres dwudziestu pięciu lat od chwili założenia spółki. Ponadto spółka typu IBC nie ma obowiązku przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych. Minimalny kapitał zakładowy nie jest obligatoryjny.

Spółka musi posiadać minimum jednego udziałowca, którym może być zarówno osoba fizyczna jak i osoba prawna (inna spółka). Nie ma minimalnego kapitału zakładowego.