Przygotowaliśmy dla Państwa narzędzie, które ułatwi zakładanie spółek w rajach podatkowych. Rejestrację spółki w raju podatkowym w łącznie 32 lokalizacjach: Anguilla, Bahamy, Belize, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Cypr, USA Delaware (USA), Gibraltar, Hong Kong, Jersey, Kajmany (Cayman Islands), Liechtenstein, Łotwa, Malediwy, Malta, Mauritius (GBC2), Nevada (USA), Nevis, Panama, Samoa, Seszele, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Szwajcaria, Wielka Brytania (UK), Wyspy Cooka, Wyspy Marshalla, Zjednoczone Emiraty Arabskie (ZEA).

Rejestrację spółki można zlecić online, bez wychodzenia z domu, bez zbędnych formalności, poprzez trzy kroki:

• Wybór lokalizacji (jurysdykcji)
  • Wypełnienie formularza zamówienia
  • Akceptacja przygotowanej oferty i umowy

Po wyborze lokalizacji (poniżej) i po wypełnieniu formularza przygotujemy dla Ciebie ofertę i umowę. Po zaakceptowaniu umowy można będzie przystąpić do rejestracji Twojej nowej spółki.