Spółka w Nevadzie

Podstawowe informacje na temat spółki w Nevadzie

W Stanach Zjednoczonych Ameryki poza znanym na świecie rajem podatkowym (tam zwanym rajem korporacyjnym) jakim jest stan Delaware istnieje również równie atrakcyjny drugi stan zwany rajem korporacyjnym. Jest to stan Nevada.

Rozwiązania podatkowe w Nevadzie sprawiają, że nevada stała się drugim amerykańskim rajem podatkowym. Nevada nie pobiera podatku Franchise Tax (w przeciwieństwie do Delaware, gdzie franchise tax wynosi $300 rocznie). Nie pobiera także od spółek podatku CIT (Corporate Income Tax) ami podatku PIT (Personal Income Tax) od osób fizycznych. W związku z tym, że stan Nevada promuje się jako “stan bez podatków korporacyjnych” występuje tam tylko roczna opłata licencyjna – licencja na prowadzenie biznesu – w wysokości $200 rocznie zwana “State Business License Fee” i jest płacona do biura Sekretarza Stanu Nevada w chwili rejestracji spółki i w każdego roku podczas odnowienia licencji.

Od dochodów wypłacanych pracownikowi przez spółkę w Nevadzie, jeśli przekroczą $62.500 pobierany jest podatek w symbolicznej wysokości 1,17% od wynagrodzenia brutto. Dodatkowo, stany Nevada i Texas to jedyne stany, które nie współpracują i nie wymieniają się informacjami z amerykańską skarbówką – IRS (Internal Revenue Service).

Jeśli interesuje Cię rejestracja spółki w Nevadzie bądź też w innej lokalizacji, masz pytanie co do tej lub innej lokalizacji – skontaktuj się z nami. Pomożemy.

Informacje prezentowane na niniejszej stronie oraz zdobyte za pośrednictwem niniejszej strony nie stanowią ani oferty w myśl przepisów KC ani też nie powinny być brane za doradztwo podatkowe/prawne. Skomplikowany system podatkowy sprawia, że każda sprawa powinna zostać zbadana indywidualnie przez doradcę podatkowego a informacje zaczerpnięte z internetu nie powinny być podstawą decyzji biznesowych. Ani nasza spółka ani współpracująca korporacja prawna nie świadczy usług w zakresie szeroko rozumianej optymalizacji podatkowej czy doradztwa podatkowego lub prawnego. Wszystkie kroki powinny być skonsultowane z własnym księgowym/prawnikiem.